Ekoklima

Rimkuose atitvaras atsiras

Rimkai

Vakar rekonstruotą Rimkų kelią apžiūrėjusios komisijos pirmininkas konstatavo, kad virš nuožulnaus šlaito reikėtų įrengti apsauginį atitvarą – apie akivaizdų jo poreikį šio pirmadienio „Autosalono” priede rašė „Vakarų ekspresas”.

Komisija, kurią sudarė Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), Klaipėdos apskrities viršininko administracijos bei Klaipėdos savivaldybės administracijos, policijos bei aplinkosaugininkų atstovai, įvertino lapkritį oficialiai baigtos rekonstrukcijos rezultatus.

Anot LKAD Projektų įgyvendinimo skyriaus vedėjo Sauliaus Rulio, rekonstrukcijos rezultatai darą neblogą įspūdį. Tačiau komisijos nariai sutarė, kad automobiliams skirto kelio, kurį dubliuoja dviratininkams ir pėstiesiems skirtas takelis, pakraštyje reikia įrengti atitvarą.

Nors šioje kelio atkarpoje nėra juodųjų dėmių – ypač didelio avaringumo ruožų, o ir pagal standartus atitvaras čia neprivalomas, jo būtinybę diktuoja sveikas protas: kelio šlaitas – itin status.

„Kaip pastabą įrašysime, jog reikia įrengti atitvarą. Pačiame projekte toks dalykas nebuvo numatytas”, – sakė komisijos pirmininkas S. Rulys.

Jo teigimu, atitvaras turi aprėpti visą ruožą nuo autobusų stotelės iki saugumo salelės.

Komisija palaimino gatvės rekonstrukcijos darbus. Oficialiai tai įforminantys dokumentai bus parengti ilgiausiai per mėnesį.

Per ilgiau kaip pusmetį vykusią Rimkų gyvenvietės gatvių rekonstrukciją sutvarkyta kelio danga, šaligatviai, apšvietimas, lietaus kanalizacija. Darbus atliko bendrovės „Lemminkainen Lietuva” Klaipėdos filialas.

Rimkų gyvenvietės gatvių rekonstrukcijos projektas iš dalies buvo finansuojamas Klaipėdos savivaldybės, kuri 900 metrų atkarpai, nuo pervažos iki susikirtimo su Lanko gatve, taip pat šaligatvių, lietaus nuotekų ir apšvietimo įrengimui skyrė 3,6 mln. litų. Likusi Rimkų gatvės atkarpa buvo tvarkoma už LKAD lėšas. Iš viso rekonstrukcija atsiėjo per 9 mln. litų.

REKOMENDUOJAME