Aukštos kokybės Suomijos dažų kūrėjas „PPG Tikkurila“ 2024-ųjų metų spalva išrinko persikinio atspalvio „Nude in Nizza“. Šis atspalvis spinduliuoja šilumą, atspindi gerumą, meilę ir žaismingumą.
„Tikkurila“ metų spalva skelbiama jau devintąjį kartą ir renkama atsižvelgiant į pasaulinės tendencijas bei aktualijas.
„Tai yra išraiškinga, jausminga spalva, tinkama kiekvienam interjero stiliui. Interjere „Nude in Nizza“ suteiks erdvei jaukumo ir šilumos jausmą, – apie šią persikinę spalvą sako interjero dizainerė Jūratė Miliauskaitė-Laurinaitienė.
„Man ši spalva spinduliuoja ramybę, – konstatuoja žinomas profesorius, psichoterapeutas Eugenijus Laurinaitis, vertindamas „Nude in Nizza“. – Spalvos kuria nuotaikas ir emocijas. Kokias, gana individualu. Priklauso nuo žmogaus biografijos įtakos, nuo akimirkos, kurioje jis yra šiandien. Spalva kartais gali pakeisti nuotaiką, o kartais ją atspindėti.“
Jau tradicija tapęs „Tikkurila“ metų spalvos pristatymas Lietuvos architektams ir dizaineriams vyko Pacų rūmuose, šio įspūdingo istorinio pastato, virtusio viešbučiu, renovacijai buvo naudoti ir „Tikkurila“ ekologinius ženklus turintys dažai „Jocker”.
Čia buvo pristatyta ir kompanijos 2024 metų spalvų kolekcija „Color Now“, kurią sukūrė garsi švedų interjero dizainerė Marie Olsson Nylander.
Su 2024 kolekcija „Tikkurila x Marie Olsson Nylander“ dizainerė siekia nustebinti ir įkvėpti žmones pamatyti spalvas iš naujų perspektyvų. Kurdama spalvų kolekciją, ji žaidė kontrastais, iš savo prisiminimų piešė spalvų ir vardų derinius ir jungė vietas ir simbolius. Paletės kontrastai rodo, kad ji mato pasaulį kaip vietą, kurioje susimaišo emocijos, kaip veikia mūsų intuicija ir pojūčiai.
Dizainerės Marie Olsson Nylander sukurta 14 spalvų paletė susideda iš šviesių, švelnių atspalvių, sodrų tonų, tamsių akcentų. Nuostabūs ir eklektiški kontrastai daro šiuos spalvų pavadinimus įsimintinus ir linksmus. Spalvos gali būti naudojamos tiek dideliems paviršiams, tiek smulkioms detalėms.
Marie yra žinoma dėl savo unikalaus stiliaus, rafinuoto skonio ir meilės tekstūroms bei antikvariniams daiktams. Jos namai ir darbai buvo fotografuojami ir rodomi daugelyje interjero žurnalų ir televizijos programų. Marie yra mados prekės ženklo „Odd Molly“ kūrybos vadovė, bendradarbiavusi su žinomu Švedijos prekių ženklo „Ellos Home“ tekstilės ir namų dekoravimo srityje.
Renginyje dalyvavęs profesorius Eugenijus Laurinaitis atsakė į visiems taip rūpimą klausimą, ar renkantis spalvas savo namams galima vadovautis intuicija. „Jei gali drąsiai pasakyti sau, jog man tinka, tuomet šis pasakymas ir yra intuicijos produktas“, – sako Eugenijus Laurinaitis.
„Metų spalva 2024 ir kolekcija „Color Now 2024“ norime paraginti nebijoti pasikliauti pirminiu impulsu renkantis spalvą savo kuriamai erdvei, – sako „Tikkurila” marketingo vadovė Lina Malaškevičienė.
Kompanijos „PPG Tikkurila“ projektas „Color Now“ supažindina su naujausiomis įdomiomis ir kūrybingumą skatinančiomis spalvų tendencijomis bei temomis. Metų spalva ir spalvų kolekcijos „Color Now“ pristatomos nuo 2016 metų.
Daugiau idėjų rasite: Tikkurila