Įspūdingas greitis
Greitieji traukiniai ruože Cordoba – Malaga gali pasiekti net iki 350 km/h greitį, tad saugūs ir stabilūs bėgiai – svarbiausias prioritetas. Todėl bėgių pylimui sutvirtinti buvo pasirinktas storos vielos šešiakampių akučių tinklas.
Kiškiai mieli gyvūnėliai, bet net po bėgiais
Kelias iš Madrido į Malagą daugelyje vietų driekiasi per miškus ir laukus. Kai kuriose vietose gyvena ištisos kiškių bandos, nes jie pylimą laiko labai tinkama vieta savo urvams. Požeminiai urvai ir tuneliai gali susilpninti pylimus ir žemės slinkimas gali privesti iki nelaimingų atsitikimų.
Hexanet, kurio negalima atkasti
Norint apsisaugoti, kad kiškiai neraustų urvų, visas 1 300 000 kv.m. pylimo plotas buvo apsaugotas su cinkuotu ir PVC danga padengtu Hexanet tinklu. Kad apsisaugoti nuo aštrių kiškių dantų, specialiai šiam užsakymui buvo pagaminti 38 mm dydžio akučių ir storesnės vielos (1,40 – 1,80 mm) tinklo ritiniai, kurie tarpusavyje sujungti su vielomis ir padengti nestoru žemių sluoksniu. Per 18 mėnesių projekto įgyvendinimo laikotarpį kas savaitę Hexanet tinklų buvo pristatoma 1-2 pilnos vilkikų priekabos.
Tikslas pasiekiamas greičiau
Greitųjų traukinių ruožas Cordoba – Malaga yra dalis projekto pavadinimu NAFA – Nuevo Acceso Ferroviario a Andalucia (Naujas bėgių ruožas į Andalūziją). Darbai buvo pradėti 1999 metais, bet dėl jų sudėtingumo užbaigimas keletą metų vėlavo. Įrengus naują bėgių atkarpą tarp Madrido ir Malagos, kelionės laikas tarp šių miestų sutrumpėjo 1,5 h. Nors traukiniai gali važiuoti 300 km/h greičiu, tačiau bėgių konstrukcija pritaikyta atlaikyti net 350 km/h greitį.