Nuolat stiprėjant konkurencijai rinkoje ir kylant degalų kainoms, gebėjimas dirbti efektyviau tapo verslo sėkmę lemiančiu veiksniu. Pasitelkdami novatoriškas technologijas, gamintojai stengiasi iš kiekvieno degalų lašo išspausti kuo daugiau naudos. Būtent dėl tokio dėmesingumo smulkmenoms ir dėl siekio didinti efektyvumą ekskavatorinių krautuvų gamintojas kompanija JCB statybų rinkai pasiūlė naujus ekskavatorius 3CX ir 4CX.
Gamintojai tvirtina, kad naujieji ekskavatoriai daugiau darbo atliks mažesnėmis sąnaudomis. Viena didžiausių naujovių yra „EcoDig” – hidraulinė trijų siurblių sistema, dėl kurios ekskavatorius gali kasti varikliui dirbant mažesniu greičiu. Taip net iki 15 proc. sumažinamos degalų sąnaudos bei anglies junginių emisijos iš variklio. Ši sistema montuojama visose „Manual Control” ir „Easy Control” mašinose kaip standartinė įranga, o „Advanced EasyControl” mašinose montuojamas hidraulinis kintamo pajėgumo siurblys, todėl ekskavatorius kasa nepaprastai našiai.
„EcoRoad” technologija padeda dar labiau mažinti degalų sąnaudas. Dėl unikalios JCB patentuotos sistemos „TorqueLock” ekskavatoriniai krautuvai, važiuodami keliu, degalus naudoja 25 proc. taupiau, tuo pačiu važiuoja 10 proc. didesniu greičiu ir išdirba 20 proc. daugiau ploto. Papildomi privalumai – dviejų varomųjų ratų režimas ir hidraulinis atjungimas, įjungus aukščiausiąją pavarą.
Taip pat naujieji stabdžiai – stabdžių trinkelės priverstinai visiškai atstumiamos nuo stabdžių disko, todėl pasipriešinimas sumažinamas iki minimumo, o tai ir vėl lemia didesnį efektyvumą.
Reikia paminėti ir tai, kad „EcoLoad” turi hidraulinį greičio valdymo jungiklį. Be to, varikliui veikiant nedideliu greičiu, sukimo momentas yra didelis. Dėl šių ypatybių traukimo ir stūmimo jėgos yra didesnės, ciklas vykdomas sparčiau, o pats ekskavatorius lengviau kopia į įkalnes.
Visų šių naujovių rezultatas – įprastais važiavimo keliais, krovimo, kasimo ir darbo tuščiąja eiga sąlygomis naujieji ekskavatoriniai krautuvai 3CX ir 4CX degalus naudoja vidutiniškai 16 proc. taupiau, išmeta mažiau deginių emisijų ir dirba tyliau.
Kadangi rečiau teks papildyti degalų baką, bus galima dirbti ilgiau, diena bus produktyvesnė.
JCB ekskavatoriniai krautuvai projektuojami ir gaminami orientuojantis į darbuotoją – šildoma ekskavatorinio krautuvo sėdynė ant amortizuojamojo mechanizmo pabrėžia kabinos patogumą, ergonomiškumą ir stilių. O triukšmo bei vibracijos lygis yra mažiausias, nes kabina yra išmušta guma ir gerai izoliuota.
Išankstinio kabinos pašildymo funkcija yra skirta tam, kad, nepaleidus variklio, būtų galima automatiškai iš anksto pašildyti kabiną.
Papildoma priekinio lango šildymo funkcija padeda greičiau atitirpinti apšalusį langą. Be to, kabinoje įrengtas gėrimų aparatas, kuris gamina gardžią arbatą arba kavą.